Tuesday, May 31, 2011

miss u much~~!! ^__^

Asalamualaikum.....
hye, salam sejahtera.......

hari nie mood biase2 aje, tak de yg sedih mahupun yg gembira.......
mendatar jer graf kehidupan aku.......
InsyaAllah aku da semakin ok......hehe

ari nie da hujung bulan kan.....
tgh menunggu sesuatu di kala ini, dengan hati yang mendebarkan.......=,=
sejak semlm lagi aku menantikan kedatangan nya, tp tak muncul2 gak.........
dan aku harap hari nie la masanya.....hehe
cube teka ape aku tunggu.....hahaha
kalau dpt teka, korg mmg pandai........^_^

lambat benau dier nak muncul.....
tangan aku da gatal2.......hehe
bukan gatal2 nak penampau org, tp xsbr nak menerimanya........
ohhh sayangku pujaan hatiku bila la kamu hendak dtg padaku.......
aku menanti2 kan dirimu.....hehe

harap2nyer ari nie la yer dier dtg......
tak sabar nak tunggu.....
leh kite g dating....hahaha......
i miss u so much~~!!


1 comment:

Amalina said...

belanja! belanja! ting tong...